lördag, april 5

Ak's

Ludde's bild var bättre än va jag trodde. Talang. Min är inte klar och liknar en båt med hjul, fortsättning följer.
Idag gick jag mamma och Mimmi upp tidigt för att åka till stan. Mamma ska gifta sig med Magnus den 2 agusti, och jag och min syster ska vara brudtärnor. Hela bröllopet kommer gå i färgerna vit, champagnefärg, vinröd och smått guld. Mamma är otroligt vacker i sin klänning som ingen förutom jag och mimmi har fått sett, och ingen ska det heller fören under vigseln. Mimmis och min klänning är likadana , vinröda. Supersöta, svårt att andas däremot. Men, det är en dag, ja får väl ståut. Nu saknar jag att snacka med David som är i Åre, komemr på söndag och ja ska berätta så mycket gossip att han kommer få skavsår i öronen stackaren. Nu ska jag över till pappa där Wille ( kallar honom bror) ska ha släktmiddag efetrsom ahn i veckan fyllde 18, GRATTIS!

Ak.