måndag, april 7

Ak's

Dagens...
Klädsel: Färglad klänning.
Humör: Upprörd
Låt: Beacuse you love me
Mat: Korv med bröd
Vän: DAVID
Smärta: Magont
Idé: Sy om en av mina klänningar.

Amanda är glad. Hennes bästa vän är hema efter en vecka i Åre. Ja ush vad jag saknat honom, ville ringa honom hela tiden, men jag har hållt mig för att nu kan jag ge honom skavsår genom att trycka in allt gossip i hans öron på en gång. Ska träffa honom efter maten, hallelujah. Idag fyllde Elina i min klass år, grattis på dig du. I vecan fyller också Klara år. Nästa vecka fyller,först Pumpkin 16de, sedan Gutke den 17de, sedan celin den 18de, sedan Karro den 19de (också Hitler föddes den 19de). Den 21 fyller jag, den 22 Lenita. Hanna fyller den 28de. Vilken månad! Räkna nio månader tillbaka så var det månad Augusti? Då vet ni alla att era föräldrar gjorde nånting utan skydd den månaden. Typiska saker för att fylla 15 år är tex. lagligt sex, cykla lagligt utan hjälm, gå på 15 års bio. Kommer du på fler saker, skicka ett littet meddelande.

Ak