lördag, april 12

Ak's

Dagens...
Klädsel: Jeans och svart blus
Humör: Glad
Låt: Empty room
Mat: Grillad macka
Vän: Jossie, Tossi, Rassi, Pumpkin, Virre, David & Venessa
Idé: Göra en Oscarbelönad film innan jag dör.

Inlägger från igår som var ungefär " Hahaha" var från Rasmus. Fast det passade ganska bra in. Jag hade en jätte bra dag. Efter skolan åkte jag, Jossie & Tess in till stan, gick på bio, 27 dresses, som var jätte bra. Typiskt tjejfilm men endå, jag är ju tjej? Sen shoppade vi lite, eller jag gjorde men dom prövade också. Sedan åt vi på Donken. Sedan vare raka vägen hem till mig, kasta kläder runt i hela rummet för att bestäma nånting som vaktist var rent. I mitt rum kan man inte vara nog försiktigt med vad man sätter på sig. Det som ser rent ut, kan vara smutsigt. Sedan nmöte vi upp Pumpkin & Virre och gick till Gården, sjuktligt kallt. Vi stack gaska tidgt. Jag, Jossi & Tess till mig. Där tog vi det lite lungt och sedan hem till Pumpkin, där sov vi över och hade riktigt kul. Mycket skratt under hela kvällen. Dvs. "HAHAHA"