tisdag, april 29

Ak's

Dagens...
Klädsel: Klänning
Humör: Förtjust rodnande
Låt: Come home
Mat: Farmors korvgryta, muums.
Vän: Hanna
Idé: Planer inför morgondagen.

"Blondiner har roligare". Citatet är inte att lita på. Det finns ingen hårfärg som gör livet roligare. Inte på det sättet citatet menar. Jag blev " Blondin" i lördags. trivdes inte, det var inte kul. Idag blev jag brunett, självförtoendet höjdes, nu kommer jag ha roligare. För att ha kul, måste man trivas i situationen. När jag är hema och är utan smink och i nå slitna kläder får ja väll inga depritioner. Men jag akn omöjligt shoppa utan en sminkning och fint hår, det går inte , allt ser fel ut.

Imorgon är det valborg. Kvällen då 50 % av Sveriges tonåringar blir fulla. Överdrivet? Ja på kvälln ska jag gå med papper och penna, ja ska sedan göra ett litet sträck i mitt " protokoll" för varje tonåring jag ser. Sedan ska jag göra en rand för varje full jag träffar på. Så ska min kväll se ut. DRIVER.

Amanda ska träffa tess, vi ska grilla me the boys. Sen fregatbacken för det är tradition, dit är våra planer och sen får vi se va som händer efter. Det kommer väll gå att läsas om senare.

Ak