onsdag, maj 28

Ak's

Dagens...
Klädsel: Rutig klänning.
Humör: Förvirrad
Låt: Wake me up before you go
Mat: Fruksot, blä.
Vän: Lenita
Idé: Hamna i koma runt ca 13.29

God morgon för er som läser nu, och god förmiddag för er som läser på förmiddagen, och god lunch på er som hänger vid datan på lunchrasten för att ta en titt i min blogg ( fy skäms, titta vädret utanför fönstret), och god eftermiddag för er som läser efter skolan, om klockna är runt 13.29 för er, håll tummarna för mig. Om det är kväll när du läser detta, GOD KVÄLL.
Jag tittar ut genom fönstret och ser vackert vatten som blänker av solen och jag blir så sugen på att bara gå ut, hoppa runt lite. Vara barn och inte behöva oroa sig för skolan. Nu ska jag gå och fixa håret, sedan ska jag till skolan. En vecka kvar till lovet, hallelujah jag länktar.
Vad ska ni göra sommaren 2008?

ak