måndag, juni 2

Ak's

Dagens...
Klädsel: The picture.
Humör: Osäker, glad
Låt: If you were a sail boat
Mat: Lax med potatis
Vän: Rebettan
Idé: Gotland v29?

Det viktiga i äkta vänskap är att man kan berätta om att man är sur och bevsiken, men sedan ska man göra sig beredd på att förlåta."

Rebecka och jag ska på coldplay,, lyckliga lyckliga jag.
En del av min sommar:
14/6- WTAI
28/6- KENT
18/9-Coldplay

Ikväll ska jag ha mini spa. Jag ska göra en kropps peeling och sedan smörja en kroppen i min cocosdoftande kräm. Ska sedan ta BlondinBellas knep och plasta in benen och låta smörjan sjunka in då Rebecka säger det funkar. Ska måla naglarna på fot och hand. Måste desutom klippa naglarna. AH! men jag har aldirg bitit på en nagel så jag använder den vanliga hedliga nagelsaxen. INTE ens prövat. Nu ska jag testa bara för eran skull kära läsare...USSH, okej, nu inser jag att ni är bara för skuma ni som biter på naglarna. Men det finns säkert en bra förklaring, ni föddes väll med huvudet sist eller nånting.
Nu ska ja hoppa ifrån datan.

Ak

Ps. Imorgon ska jag träffa David, det var över en vecka sedan!