måndag, juni 16

Ak's

Dagens...
Klädsel: Mammas gamla byxdress.
Humör: Trött och huvudvärk.
Låt: Pretender.
Mat: Popcorn.
Vän: Josefin
Idé: Inga ideér. Tillbaka till lördag.

Lördagen den 14/6-08. Overklig och otrolig. Sjukt rolig, kunde inte somna natten innan och kunde inte sova efteråt. Det är så mkt och gigantiskt att jag inte ens kan sammanfatta det. Jag gör det så som jag skrev till joel me de blå ögonen. " Jag har fortfarande inte fattat att jag sett FOO FIGHTERS! isch svich kommer väll finna mig ro i tanken när jag är..normal :)". That's pretty mutcho it, what I can tell. Och ni som är sjukt nyfikna kan bara lägga er i sängen och drömma att ni var på ett stort fällt, fullt med snygg snygga killar och sjukt bra musik i öronen med leenden överallt och massor av god mat och glada skratt, på visa ställen såg ni också områden med stora blåa bajamajor som såg lite smått läskiga men extremt intressanta ut. Mer än så säger jag inte, a secret för er som var där. Delar ni hemligheten med mig som sändes live också? We are all in this together.

Ak