lördag, juni 21

Ak's

Midsommar var kul med mycket skratt. men det var vad som hände mellan midsommarafton och midsommardagen som gör mig sådär hyper.
Sofia mådde inge bra så jag åkte hem för att sova istället. Och ja, efter en läskig väg hem från bussen låg dte en hel del skor innanför ytterdörren och mörka röster hördes från övervåningen, Wille and his boys va där. Jag gick in på mitt rum byte om, då går det in, nej föresten staplar det in en pojke i mitt rum, som skriker enormt högt när han ser att det fanns en flicka i rummet. Han pratade i telefonen och typp fick en sådan chock att han lade på. Denna pojke heter Omar, men ser helt svensk ut. Jag fick under kvällen veta att han hade bra filmsmak, gråter till " A walk to remember" (vad känner vi igen det från..) och är lika mogen som killar som går i 7de klass, och då han är 21, uppskattade han inte att jag sa det till honom. Man kunde ju omöjligt sova, så tusan också, jag behövde umgås och vara social med dom. Jag måste erkänna att jag älskar ha en slags storebror, han har för jävla snygga kompisar. Och när dom skrattar på samma ställen som jag i en film och faktist garvar åt mina skämt, fattar jag det här med att killar är lite efter i mognaden. Killar i åldern 18-21 är i samma sväng som tjejerna i åldern ...15. Lammkötet var serverat.

Ak