torsdag, juli 31

På konstigt humör.

I know that it's a wonderful world and i can feel it right now.
Igår grillades det vid Boo badet. Mysigt värre skulle jag vilja säga. Men jag var god från tårna och neråt. Jag var ond. Jag fan det oemotståndligt kul att vara små elak. Men, nu är jag tillbaka. Ond från tårna och neråt. Idag ska det komma hit små sessor vid namn Valentina och Alba. Det blir väll kull och hoppa på studsmatta och poolen och självklart prins och prinsessa. Sedan ska jag träffa Axel. Han får vara min prins som kommer på sin vita springare och tar mig ifrån släkthjorden. Det är nu passande med låten Hallelujah. Varför den låten är så bra:
* Den finns i så många olika varianter att du fattar tycke för minst en av dom.
* För att texten är fin, även om man knappt förstår sammanhanget.
* Den är så grymt bra på filmer.

Bilder från igår finns i sofia's blogg. Den är jätte mysig. Som Sofia. www.asofia.blogg.se rekommenderad från moi.

ak