söndag, augusti 17

The day after yesterday.

Godeftermiddag i tråkigt väder. Jag ska berätta om gårdagen som om den vore idag.
Jag träffar upp älskade Jessica på bussen och eftersom det var ett tag sedan vi träffades så hade vi en hel del att prata om. Jag bytte ut min foundation och köpte en rouge på make up store. Sedan köpte jag en tunika på Gina. Det vart inte färgen jag hade tänkt mig, men den kändes jätte bra för sen sommar/hörsten. Med ett par svarta tjocka strumpbyxor och pumps.
Sedan var både hungriga och eftersom vi inte är anorektiker och gillar mat blev det kebab. Mums. Fast när man ätit kebab känns det som man gått upp 5 extra kg. Men, med 5 kg extra i bagauge(kan inte stava) så åkte vi in till till Kungsan. Det var värre än jag tänkt mig. Fjortisar och turkarna. Det va läskigt. Fast jag och Jessica såg några söta pojkar som vi lirkade oss till att stå framför. HAHA! Nej vi har fortfarande inte vuxit upp helt. Men, de va inte så kul efter ett tag så vi tog oss ur folkmassan och köpte dricka. Eftersom vi också var kissnödiga traskade vi oss till SF och slank in när det va en tjej som skulle in. Sedan gick vi 976 steg västerut. Efter en ganska lång tid hittade vi de vi sökte efter. Josefin, Tess, Ebba, Flora och Anna. Och i gemensam trupp tog vi oss till "Bänken". Jag och Jossi sitter och porrar oss vid en stolpe när hon plötsligt bah "Fan, titta va snygg" Och självklart är det Eddie som kommer där. Och plötsligt hade hon gåt fram och lixom " Du är ganska snygg". Ja, vi älskar Jossi. Och nu äre så här.. Jag blev hungrig igen. Och eftersom vi alla skulle antingen äta eller gå på toa tog vi oss sakta men säkert och jädrans effektivt till M'donalds. Jag var plötsligt inte hungrig men ja va nedrans sugen på att vem som tittade lite extra mkt på vem. Och G, du verkade i 2 sekunder ha svårt med S och J. Men, du är en super man, så du valde S. W & E va något jag inte hade vetat om men alla andra viste om så de va ba o måla kors i taket. En del försvann och i vad vi trodde skulle bli en girltripp till Kungsan blev han 50-50. Och juste, Vinzent. Jag tog ingen bild. Jag lägge rinte upp bilder på min blogg där killar kissar-hahahaha-men de va snällt att du lät mig. Jocke & Vinzent visade några stelrena moves, och Rasmus juckade runt lite. Jag, Ebba, Flora och Jossi dansade loss till syd-amerikansk musik (Som jag trodde va Afrikanskt, men men, trummor som trummor.) Sedan, ska det alltid finnas ett riktigt snusko på varenda ställe. Dagens snuska va
*Ful
*Gammal
*Oskuld
*Hårig
*Svettig
*Diabetiker.
"Vadå? Snackade du med honom eller?" Undrar ni säkert då. Men kom igen.
Att han va ful finns det över 1000 vittnen på.
Att han va gammal kan ju snackas om men dubbla mitt liv minst.
Jag kan inte tänka mig en tjej på hole wide world som haft sex med honom.
Han såg ut som en gorilla.
Han luktade som en bärfis.
Och han va beroende av något söt så han hoppade på stackars oss.
När jag kom hem duchade jag i en timme.
Sedan läste jag slut på the porr bok. Som jag rekomenderar "Att älska som en porrstjärna". Det är en självbiografi om Jenna. Sjukt bra. Killar, ni har säkert sätt henne på några av bilderna ni tittat på.

Nu ska jag städa mitt rum och ha ångest över onsdag.

ak