tisdag, augusti 12

Del 1. Cykelsemestern.

Haha. Jag ska försöka berätta om vad som hände förra veckan på min och Lenitas och Celins underbara cykelsemester till Köllsta.
Måndagen den 4 augusti var det jätte fint väder när jag vaknade. Tur det tänkte jag, eftersom vi skulle cykla hela dagen. Jag och Lenita mötes upp vid hemköp och cyklade hem till Celin där vi skulle packa in oss och cyklarna i deras bil och köras ut ur stan. Väll framme började vi glatt med en gnutta ångest packa på våra cyklar. Vi såg ass tuffa ut. Med hur mycket packning som helst + en hel jäkla vagn med saker bar vi oss glatt iväg. Livet kändes gött och spännande och allt var bra tills... Lenita tappade hela sin packning mitt ute på vägen. Vi hade kommit ca..10 meter. Men, ingen fara. Hon satte upp dte igen och vi for. I ungeför 100 m. Sedan hade hon tappat packningen igen. Halleujah lixom. Men men, med tålamod och humöret på topp fortsatte vi vår cykling. Och ja, det va verkligen kul. Spännande och kul. Och vi kände oss super nöjda när vi hittade överallt. Vi var superduktigt.

fortsättning följer.

ak