onsdag, augusti 13

Kärleksgudinnan.

När jag gick i mellanstadiet var jag grym på att para ihop folk. De var ihop i högst sju dagar. Jag kallade(s)-mig själv- för "Kärleksgudinnan". Så nu, ska jag marknadsföra några pojkar här i min blogg. Om ni finner intresse, ta kontakt med dom på Facebook, eller skicka mig ett mail. Här har ni till er befogan:




Daniel Noaftername.



Tjejer, titta på skapelsen. Detta är ju super? Värtsta benstrukturen. Han är desutom extremt rolig och snäll och världens blåaste ögon. Han spelar för tillfället fotboll i Aspudden men ska säkerligen byta då han tycker dom suger. Han bor i Hägesrsten och går där i Aspudds skolan. Han gick på dagis och lekskola med en snäll tjej som heter Amanda. Han rimmar som en gud. Om jag va du skulle jag anmäla mig som hans flickvänn..NU.








Joakim Blecher.
Vad ser ni? En kaxig pojke i finskjortan? Huvudet nochaland bakåtlutat och en min som "Ehh, inga fler foton idag, eller okej, om den blir snygg så!". Då har ni fel!. Här har ni honom, svärmors drömen. Han är en något blyg kille med massor av humor, även om man bara förstår hälften av dom. Han bjuder på sig själv och har skådespelar talanger. Han är ganska mallig, antagligen för att han är med i en film (hihi, han är as söt i den). Han skulle kunnas förklaras med ett ord. JOKER. Man kan inte läsa honom, och det är väl dte tjejer som gör honom så där sexigt mystisk. Så alla ni singelbrudar där ute, eller upptagna som behöver något nytt...Joakim Blecher!






Carl Gutke.

Tjejer, tro inte att alla ser ut som dom gör på sina bilder. För nej, Gutke ser inte ut som någon med en kronisk sjukdom. Han är en go kille som äntligen hittat sig själv. Jag, åt alla tjejers vägnar tackar honom för det och ser fram emot ett underbart år med honom. Vill ni hoppa förre oss tjejkompisar i kön och bli hans mer intima tjejkompis? Byt ordet Tjej till Flick, och Kompis till vän, så får du bli hans.. Flickvän. Go for it girl. Calle Gutke (som han heter på Facebook) för ett mysigt förhållande. TJOHO!


Markus Martinsson.

Jag vet inget om honom mer än att han har världens skönaste humor. Så ta chansen att upplev den och kanske luksa ut mer om honom, efter det kan du ju ge mig lite update om det tack. Tjejer, under hans blyga skal finner du en skön man.




Martin Jansson.

Han är den där perfekta pojkvänen. Snäll, rolig, em..klantig, och han bryr sig faktist väääldigt mycket. Han är nykonfermerad men jag tror inte han är guds barn bara för han visar den fasaden. Vill du hjälpa honom synda? Martin Jansson tjejer, Martin Jansson.



Rasmus Bäckman.

Ser ni hunken eller? Han är så där sexig och rolig och kan göra världens puppy-eyes. Han tjejer..Oj oj oj. Ni vill ha honom även om ni inte fattat det än. Men vet ni vad? Han är gift. Ledsen tjejer. Glömde det, gift med mig! Så.. Ja va ska ni göra? Ta upp fajten? Skicka honom ett litet inlägg på facebook? Ja, värt ett försök kanske. Om ni är blonda och har stora bröst. Men, ni varnas. Han är stormförtjust i sin underbara hustru. Så bli inte förvånad om ni efteråt kommer känna er dissade. Älskling, du är underbar.









Tjejer, nu har ni fått se ett fåtal av killarna som hänger i mitt spindelnät och räddar mig i knipor. Jag antar ni alla lagt ett bud på någon eller några av dom redan.
Så, detta är några av de många som ska sättas upp här i min blogg. Jag kommer också lägga upp liknande om några tjejor för er killar, för jag har ju några av det manliga könet som läsare också. Hoppas ni fått lite lovefeeling. Kärlek vid första bildkastet. Tack från mig.



Kärleksgudinnan.