fredag, april 4

Ak's

Dagens...
Klädsel: Klänning de la högmidja.
Humör: Krångligt
Låt: You want a pice of me
Mat: Tacos
Vän: Lina den kramiga
Smärta: Mensvärk utan mens
Idé: Hemliga förberedelser pågår fortfarande

Soligt ganska varmt väder för tidigt april. Kan det bli bättre? Ja det kan de. Ännu varmare ännu soligare, Amanda är kräsen. Idag kände jag att jag verkligen vill ha en pojkvänn, en säriös, en sommarpojke. En som kan känna glädje vid att bara vara meter ifrån dig, överlycklig över att få röra dig och inte kan beskriva känslan att vara med dig. Detta satt jag ock tänkte på under lunchrasten när jag Sofia och Hanna satt ute och glassa i solskenet. Visst har jag söta tankar, som rosa fluffigt sockervadd. Jag har aldrig smakat sockervadd, inte heller skolans mjölk, ren choklad glass eller honung. Det finns fler saker jag inte smakat, ska skriva in mina små talanger på att inte käka senare. Ikväll börjar talang 08, ska erkänna att jag gillar programet även om värsta losern vann förra året. Hoppas på ännu en ung flicka eller gärna en pojke kommer och sjunger in i mitt hjärta. Fick rysningar av Mimmi Sandén. Jag får ofta rysningar av musik. Fast i vårat omklädningsrum i skolan vill man ha öronproppar, en helt annan slags rysning, inte av välbehag precis.

Ak