fredag, april 4

Ak's

Fortsättning av dagen så om ni hemskt gärna vill evta min outfit för dagen, scrolla ner.
Jag hittade en lista på moa's blogg som verkade smått kul. ska testa.

Gå in i din smsinbox och rulla ner fem steg, använd det sms:et som svar på första frågan, gör sedan likadant med de andra.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Tack vännen :) Jag ringer dig imorn<33
Vad gillar folk bäst hos dig?
Haha :D du me :) Pusspuss<3
Vilken raggningsreplik faller du för?
Oj, förstår de.. :p puss
Vad var det första du sa imorse?
Hon bör kvar där hon bodde förut va?
Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Haha okej tack:-)
Jo de borde vi :-)
Imorn? ;P
Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Då hade jag vinkat tillbaks ;)
Vad säger du under förspel?
Hinner vad? :p <3
Och efteråt?
Asså shit amanda vet du vad testerna är för?
Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Okej men vi syns imorgon :)
Vad lär du dem?
HAHA samma här! :D
undra vad dem spelar,
fan vad kul dt kmr bli :D
<33

Det här blev ju inge kul, passar absolut inte in. jag tror Moa tottaly fuska!