tisdag, april 22

Ak's

Dagens...
Klädsel: Jeans and blus
Humör: Humörsvängningar
Låt: Lejonkungens hits
Mat: Tårta.
Vän: Josefin & Tess, dom är otroliga.
Idé: Plugga Plugga Plugga.

Josefin Lundgren & Tess Forslund. Otroliga.
När jag åkte till Myrsjö skolan vart ja ju inte lite överraskad när dom satte Tess stjal runt ögonen. Ja det var lite läskigt när jag fick gå runt och så, att vara blind är min mardröm. Men sedan kom de där en moppe, woho och Amanda försökte komma på vem som var ägaren till den sexiga kroppen man fick hålla armarna om. I efterhand var jag jätte knasig som inte kom på de, Luddie. Sedan var det abra att vandra igen, och ja man typp trillade nästan. " Säg till när det kommer en rot.." " ROT!" " taack..AUUTCH!" "...rot.." Sedan fick ja känna på två snaggade skallar som tillhörde Dennis och Tobias, två förtjusande charmiga pojkar. Tess och Jossi hade köpt en marsipan tårta till mig, jag som inte gillar tårta tackar endå. Det är FAKTIST tanken som räknas. Tack för en jätte härlig eftermiddag.

Ak