lördag, maj 3

Ak's

Dagens...
Klädsel: Flinta t-shirt med mjukisbyxor me målarfärg på ( icke avsiktligt)
Humör: Lätt irriterad
Låt: The biggest love of all
Mat: Tacos
Vän: Flodell
Idé: Bli rik och skaffa en assistens som tar hand om mina räkningar

Är i Sollentunna och har idag målat min garderob, vit. Därför är jag vit i håret och på byxorna, ville bara ge er en förklaring.
Jag har ju varit mycket sjuk på siståne och därför vart på sjukhuset några gånger i veckan för olika slags kontroller, blod hit och blod dit. Jag hade ont i huvudet och hade illamående hela tiden 5 veckor i rad, också sov jag någoot extremt. När jag kom hem efter skolan somna jag, väcktes till middagen, sedan somnade jag igen. En evighetscirkel. Nu är det bättre med både huvudvärken och illamåendet men de två senaste dagarna.. I torsdags gick jag och la mig klockan 23, jag vaknade av att jag väcktes klockan 17.00. Sen igår fredag, gick jag och la mig vid 12, vakna klockan 10 av byggarbetarna. Mådde väll bra, ganska pigg. Klockan 1 var dte lunch och jag vart så trött att jag la mig igen. Klart somnade jag fram tills klockan 17.20. JAG SOVER SOM EN HÄST! Men jag ska till sjukhuset på tisdag igen för nya tester så då får ja väll berätta om min otroliga sömn då.
Nu inser jag charmen i att ha lillebröder, men jag fattar också dom som vill strypa dom ibland. Ja det är gulligt när dom är lite lagom lugna, men när dom skriker som dårar, inte akn sitta stil, glafffsar me händerna i sig matten för att retas, när men vet dom aldrig tvättar händerna, fast dom hållit i grodor... AHHHHHH! Tack vet jag att ja har äldre syskon också!
Juste, flodell, jag känner honom inte men han är en rolig prick tills han tog på min dick ( förlåt för det där inslagt, alla som såg på Talang 08 igår fattar kanske ). Han är smart och inprencip den enda jag snackat med idag i min ålder. Fortfarande ingen som vill utmana mig om talanger? Nehe.. fegisar.

Ak