måndag, maj 12

Ak's

Dagens:
Klädsel: Svart klänning
Humör: Super glad
Låt: Remix
Mat: Våfflor
Vän: David
Idé: Bojkota pojken fårn klassen

Detta inläg ska ges till två människor. Först David som alltid ska va så förbaskat bra. Jag vet du läser min blogg David, du har mig som super duper länk, han är mitt största fan.
Sedan till Tess, som jag började lära känna för inte alltför länge sedan. Men som jag evt verkligen bryr sig om mig, och som jag verkligen bryr mig om.

Ni är super, tack till er.

Idag efter skolan åkte jag till dajvid, vi snackar en hel del och tittat på film, det är vår specialitet. Sedan visade han skills på studsmattan och jag hoppar lika högt som.. ja står plant. Som om inte dagen var rolig nog, så har david änltigen orkat fixa sin moppe, grattis till det. Så ahn var en snäll gentleman och körd emig hem. Men efetrosm jag glömt mina matteböcker var han ännu snällare och hämtade odm hos sig och körde dom till mig. Får tacka mitt nästa MVG till honom. WOHO

Ak

Ak