måndag, maj 26

Ak's

Dagens...
Klädsel: Blommig klänning
Humör: Glad glad glad
Låt: God help the outcasts
Mat: Tacos
Vän: Skansens alla djur.
Idé: Jag ska ha mini spa tonight.

Jag är en hemskt dålig "Every day blogger". Men men, jag ska berätta om min helg.
Fredags:
Jag och Sofia åker till Lidman, där är också David. Skräckfilm var det som visades och jag pissade på mig, nästan, för att vara fräsh sådär. Slutet var däremot så sjukt dåligt " Oj, nu börjar filmen bli lång, ska vi stoppa in ett monster som äter upp dom bara ? Ja, men då är de löst, sminkösen kan väll sätta på sig något läskigt så kör vi". Så mina handtryckningar i slutet av filmen var för att jag hade magkramper. Jag behövde åka hem, Sofia lika så, David är snäll. Vi tog hans svarta fina häst och red mot solnedgången, nej, vi åkte på hans suuuper moppe liknande en tonfiskmacka. David och Sofia var brödet, I was the tuna. Snipp snapp sug, så va dagen slut.
Lördags:
" Wake up, wake up on a saturday.." Låten är hemskt, ingen mer kommentar om det. Jag fixaade mig så smått, åkte sedan till Slussen för att vänta in mina kära lagkamrater. Dom var sega och jag var glad så där satt jag och sjöng för mig själv i centrala Slussen. Ingen tittade snett, men ingen skänkte mig heller en 1000 lapp, såå snålt. När dom tog snälla Bella min tunga tunga bag medans jag min lilla lilla handväska, och nej, jag är ingen slavdrivare, hon ville. Hon är för snäll, föör snäll, men ja gillar henne, puss på henne. Vi åker in och kör laserdome, jag grinade nästan efetrosm vi körde mot några pojkar i 1-års åldern som hänger alldeles för mycket vid datan och spelar CS, dom komemr ju fram och skriker "Headshot, your dead". Så jag satte mig där i ett hörn, sköt de jävlarna och kom på en 12e plats. Grattis på mig. Sedan åkte vi till donken och jag är nog dne enda som inte åt sallad inprencip... Sedan till gamla stan och så åt alla glass, mysigt mysigt, jag fick kramper och illningar i huvudet pga av den kalla isen. Sedan åkte vi därefrån, till en affär, köpte godis, chips och läsk. Till Fanny in the amazing house. Kvällen var så extremt kul, tacos, heta linjen, sing star, jadu, ladies night only. Sedan vare hopp i säng, h,, jag säge rom de där, hopp PÅ KUDDARNA.
Söndag:
Hämtades tidigt för att åka till Surahammar och titta på min kära kusin Moas konfermation. Hon sjöng "God help the outcasts". Låten som alla känner igen, från "Ringaren i Notre Deam". helt såld på låten nu. Träffade de andra kussarna, skönt det, det var länge sedan. Kusinerna på pappas sida har jag bra kontakt med, inte på mammas sida.

Nu är det måndag, jag tänker inte berätta om den, jag ska hoppa in i duchen och peela mig lite i cocosdoftande smörja ochs edan raka benen och smörja dom i nått mjuukt.

Ak