torsdag, maj 22

Ak''s

Dagens...
Klädsel: Världens sötaste linne från polen.
Humör: Lycklig.
Låt: American pie
Mat: Köttfärsås med spagetti
Vän: Den nye Rosén
Idé: Sandras klänning på kussens komfa?

Ja vet, 5 dagar sedan jag bloggade, katastrof!
Men mitt internet och liv är cp, och det ger följder.
Liten uppdatering..

Skolan går bra för mig faktist. MVG på SO uppsats ni ska ju veta hur jag jublar. Sedan ska ja så fucking kul nog vara med på 9-ornas bal. Jag kommer ha roligare än de andra 9-orna. Ska bli tråkigt när de de älskade och eftertrånade 9-orna försvinner som vart i våra flickors hjärtan sedan ungefär 2 år tillbaka. Adjö adjö *smack*.
Sedan det här med **** kommer aldrig lägga sig.. så tröttnat på det.

Hinner inte emr ikväll då jag har kramper i magen, som doktor Berkowitz säger " DU KOMMER FÅ MENS!" Tack kära doctor för den diagnosen.

Ak