lördag, maj 10

Dagens...
Kläder: Lättklädd.
Humör: Strålande
Låt: Jolene, besatt.
Mat: B-B-Q
Vän: Lenita
Idé: Jag måste bli miljonär.

" David, jag är kär"
" I vem?"
" Han heter Porsche Turbo cab"
Ni hör talas om den och blir smått. kär.
Ni ser den. Ni blir förälskad.
Ni sitter i den. Ni ger allt upp för den.
Ni åker i den. Ni hoppar inte ur.

Asså halleujah. One and only time jag nånsin suttit eller kommer sitta i en sån. Nej föresten, pappa ska få låna den igen så. Men det var smått otroligt. 100 km/h på 4 sekunder. Räkna ut den ni.
Tess sov här och det var riktigt mysigt. Hon små snarkar och jag små dreglar. Em, glöm det 4 sista ordet i förra meningen. Vi åt en frukost ute i det svenska underbara sommar vädret. Sedan låg vi ute och solade i vad, 2 minuter. Min pappa kom hem och vi åkte en tur i bilen. WOOOOO. Sedan fick Tess också åka och man evt va hon tyckte om de när man såg hennes leende. Kan beskriva de som " Det där va bland de bästa ja gjort, i ett småleende". Sedan kom jossi och vi köpte lite glass och badade fötterna i bagarsjön. Mysigt mysigt. Sedan kom lenita på kvällen, och hon trodde hon kom sent och fördröjde våran b-b-q middag. men icke, vi och ca 10 gärster fick vänta på mat i typp 2 timmar till. Sedan när vi skulle äta va vi så hungriga att vi vart mätta. Nu ska Lenni dra, och jag ska sova. Love ya all.

Ak