fredag, maj 9

Ak's

Dagens...
Klädsel: Jeans idag (VARMT)
Humör: GLADAST, tess den fina är här!
Låt: Jolene- Dolly Parton
Mat: Grillat, B-B-Q
Vän: Tess Forslund
Idé: Ska köpa min kärlek!

Tess påminde mig nyss om att jag inte gillar " Idag har jag.." Inlägg. Men here it goes.
IDAG HAR JAG gått i skolan och haft ett prov jag helt glömde bort att plugga inför. Så blir det ibland.
När vi idag slutade så tidigt gick jag och Sofia till hemköp, köpte en varsin glass och satte oss vid bagarsjön för att sola och småprata. Varmt. Snacka om att steka fläsket under byxorna. Sedan gick jag hem, somnade brevid vår stekiga pool i tunna kläder. när jag vaknade och tänkte på hur ledsen jag var över mna fula fötter och håriga ben tänkte jag " Gämför dig inte med andra och vill avra soom dom. Fixa dig så du triivs med dig själv". sagt och gjort, jag gjorde en snabb pedikyr och rakade benen. Smörde in mig med hudlotion och gjorde en hårinpackning. Sedan avr Amanda på så glatt humör att hon börja rensa den stora garderoben på kläder. Till Tess glädje för hon ska få de kläder jag utelämmnar ( 50%). Kul att vara vän me dmig måste hon tycka. Speciellt efterosm utanför min fräshiga lya står dne fräshaste bil, ni någonsin sett. Nu är jag redo för " Cribs" Jag har huset, jag har bilen. En Porsche turbo cab, svart, 1,5 miljoner. Vad säger ni? Den ska vi glida runt i imorgon, innan vi lämnar tillbaka den.. För icke vi äger den inte, pappas klient lånade ut den till oss bara. ( sjukt nsäll människa) Så ja snackade me lite kontakter så "Cribs" kommer och spelar in här imrogon så jag kan presentera bilen som MIN! Dream on Amanda. Nu ska jag sluta blogga och vara glad och lycklig med världens finaste Tess Forslund in my heart. Vi har inte vart kompisar så länge men hon är en av de som komit mig närmast och som jag bryr mig mest om. Den ni, ni som tycker jag är kall hjärtad! http://www.tessforslund.blogg.se/ Användarnamn : Tess. Lösenord : Forslund

Ak