torsdag, maj 8

Ak's

Dagens är inte viktig idag. Det ENDA viktiga idag är att min käre syster Emelie är hema!
Efter ungefär 1 år i Australien är hon äntligen hema. Jag tänkte på vägen hem " herregud, vad ska jag säga?" " Hej Emelie, kul att du är hema. Känns det bra ?" " Hej där Emelie, gick flygresan bra?" Amanda, sluta tänka så mycket. När jag gick innnanför dörren hörde jag någon vis person vråla och springa nerför trappan. Det vart små tjut och en stor kram! Hon hade så mycket att berätta. Alla små saker som hänt, man vill veta allt i minsta detalj. Hon hittade ju en extremt söt norman där nere som hete Torstain. Hon har haft det jätte bra, flyttar tillbaka dit i Januari för att plugga. Hon var där nu för att festa och va med om ett äventyr. Och det hon vart med om skulle kunna vara en extremt underbar novell/bok. Nu måste jag gå och titta på hennes uuuuuunderbara käder från Australien. Sen blir de mer berättelser. jag vill gråta av lycka!

Ak