fredag, juni 13

Ak's

Dagens...
Klädsel: Kimono
Humör: Trött
Låt: November rain
Mat: Ingenting hittils.
Vän: Ugly Betty.
Idé: Göra det bästa av situationen.

Imorgon gäller det ! WTAI dvs. FOO FIGHTERS!
Sedan har jag sålt de 3 KENT biljetterna som jag haft i mitt rum sedan, jag hämtade ut dom. Någon ganska gammal människa hämtade biljetterna, de gick snabbt snabbt och jag fick 350 kr styck för dom. När jag sedan ringde Victor och berättade att "Hallelujah, nu behöver vi inte tänka mer på dom biljetterna" så blev dte ju lite små kaos då Dennis, som är i USA tills den 20de, har lovat ut dom till några, synd där, jag får ta smällen, men dom finns inte kvar.
Jag har börjat titta på Ugly Betty, första säsongen, den är GRYM. Men ja du vet, jag kanske inte har världens bästa smak enligt alla.

Amanda saknar Rebecka, som har det attans bra på en varm sand med snygga pojkar i stekande sol. Men jag är inte avundsjuk, utanför mitt fönster blåser dte kallt och vädret är tråkigt, jag är slö och blek, men som sagt, jag är inte avundsjuk... för imorgon ska jag på WTAI! TJOLLAHOPP, den räknade ni inte med va? Ni trodde jag hade i en massa ironi i det där!

Ak