söndag, juni 29

Ak's

Hej och hå igen i stugan. Saknat mig?
Eftersom jag inte varit vid en dator har jag suttit och skrivit förhand på de luncher jag haft på pappas jobb tex. Sådant där man tänker på men inte alltid orkar skriva ner. Det kommer i nästa inlägg.
Idag kom jag hem från Sollentunna, där huset ligger vackert, men ush så tråkigt.
Igår skulle jag och Lenita gå längst berget hem, väldigt vackert, så skrämmer jag henne så mycket jag akn med mina tokiga fantasier. Där på berget står det nämligen massa förfallna hus och så var det några killar där som hade lämnat ett par jeans? Så när vi kommer till det sista huset som var förfallet så säger jag "Här skulle vi kunna bo, det finns ju flaggstång och hela kittet" Och precis då rundar jag hörnet av huset, och börjar as skrika! och då skriker lenita också även fast hon inte evt för vad, så går vi efter några sekunder tillbaka, och då står det ju de tre killarna där, och dom typp tittade på oss som "Normalt?" Vi gick snabbt hem och jag säger bara, hjärtrytmen var inte normal, jag hade blivit så jävla rädd! Sedan tittade vi på världens största snyftarfilm "I am sam" som är sjukt bra. Lenita grätt så mkt att hon inget kunde se, och en hel toarulle tog slut.
Idag var vi snabbt i stan för jag behövde skor till bröllopet. Köpte ett par andra skor också. Imorgon ska jag och lenita in till stan igen och då ska jag köpa
*Shorts
*Jeans jacka
*Underkläder
*Smycken
*Smink
*Klänningar
Sedan ska vi avsluta dagen med att gå på bio.

Kommer bli attans trevligt.

Ak