tisdag, juni 24

Ak's

Sandro :-"Varför bloggar man? För att ha en mening med data? XD"

Ja, varför bloggar man? varför bloggar du?
Jag bloggar för att jag älskar att skriva, jag älskar att förklara, invecklat ibland men endå. Jag tycker det är roligt att läsa vad andra skrivit om, därför gillar jag att andra gör det. Och det är ju endå ett val, du måste inte läsa min blogg, gör du det är dte väl av anledningarna att du vill veta vad jag gjort denna dag, eller att du är intresserad av mitt liv på något sätt, gillar vad jag skriver, eller bara råkade hamna här. Jag kanske inte gör förändring i det jag skriver, men ni kanske kan se det ur en annan synvinkel.
Sandro, som spelar gitarr, varför spelar han gitarr?
För han älskar att spela gitarr, han älskar att folk gillar det, han gillar att utvecklas, han gillar uppmärksamheten, han vill göra en förändring. Han vill en dag bli känd inom musik, och då kommer det här med uppmärksamhet upp igen. Han fick dte att låta som något så töntigt hur filk vill ha uppmäksamhet med sin blogg. Vad är problemet? En bloggare vill ha uppmärksamhet för ens fina skrivande och sina ideér och tankar, Sandro vill ha uppmärksamhet så han kan bli känd som en artist.
Ett råd till alla : Öppna sinnena ibland och gämför med dig själv så behöver inte din fråga låta så jäkla märkvärdig nästa gång.

Ak