tisdag, juni 17

Ak's

Nästa år åker jag på språkresa med Hanna Karpelin i en månad till USA. HÄRLIGT! Ensama med underbart ansvar och så ja ni vet, strand, sol, snygga killar och den amerikanska verkligheten. Men efterosm det är för jävlans dyrt måste jag jobba lite för det. Jag jobbar hos mamma som städare på hennes tidning varannan söndag och får 100 kr/timmen. Jag jobbar också barnvaktsjobb för olika summor som kommer raka vägen in på ett "USA-konto" mina föräldrar öppnat. Mot målet! Jag sommarjobbar nu på min pappas kontor, jag arkiverar. Fråga inte vad det är, för det kommer låta som ett långt klagande. Mina fingrar är helt förstörda. Men på torsdag ska jag och kind of syster Emelie ha en mini spa kväll. Det är mysigt, Emelie är mysig, hon better sig som en syster.
Men nu till mitt problem, jag måste till WTAI nästa sommar också, men som jag rå sparar pengar, hur ska jag då kunna lägga ut de pengarna på det? Prioriteringar lixom som mina föräldrar skulle vilja säga. Men jag måste dit, jag måste.. om jag så ska haffa upp slantarna påbotten av Fontana Di Trevi. Kan ni se det framför er? Hur jag hoppar ner i vattnet i en då såklart svart klänning och fiskar upp pengarna. Vacker, vacker syn! Vad tycker ni?

Ak