onsdag, juni 18

Ak's

Dagens...
Klädsel: Svarta stuprör med beige-vit tröja fårn Cubus.
Humör: Glad
Låt: My hero
Mat: Lunch från7-eleven runt hörnet.
Vän: Sveriges landslag är mina vänner.
Idé: Fotbollstittande i Kungsan.

Amanda jobbar som en riktig jävla affärskvinna. Fingrarna förstörs, man suckar en gång i minuten. Många avbrott för toalett och dricka vatten. Men endå, mot målet, pina dig igenom. MOT USA.
Idag ska jag, David, Sofia, Hanna, ..? m.fl till Kungsan för att titta på Sverige-Ryssland. Sverige går vidare om dom vinner eller att det blir lika, för Ryssland är det vinna eller försvinna. Men sorry Ryssland, Sverige ska vinna, för Amanda ska heja som en galning, och det kommer Ljungberg känna, och göra mål. Sedan kommer han ta upp tröjan över huvudet och där på magen står det "I Love AK". Em..jag nöjder mig med att vi vinner.

Nu får jag göra vad jag vill resten av dagen. Mitt arbete tog slut för dagen, inte för att jag klagar you know. Vi ses i KUNGSAN!

Ak