onsdag, juli 23

Bulgarien

Jag är hema från Bulgarien. TJOHO. Saknat David med stort S, och eftersom jag är fast i Sollentunna komme rvi inte kunna träffas förens nästa vecka vännen min. Jag har inte mycket att berätta om Bulgarien. För vi gjorde inget mer än solade och badade och åt och drack och sov. Vad sägs om det? men här är några saker du kan räkna med om du åker till Bulgarien:
* Ingen kan engelska så mycket att dom förstår "Thank you" då tittar dom på en förvirrat och undrar om man vill ha ko ögon att äta.
* Du får inte vara rädd för tjejer topples. Inte ens på de där gamla gamla tanterna som hade brösten ner till knäna.
* Var inte heller rädd för rumpor, för dom kär string bikini. Rövar hängandes ner till knävecken... MYS.
* Speedos..FY FAN på ren svenska. 97 av 100 av männen i alla åldrar gick i speedos där. Jag höll på att spy upp sandbollar varje gång.
* ALLA röker där. Det är som om alla är skorstenar.

Jag brände rumpan det första jag gjorde så jag har inte kunnat sola baksidan. Så nu är jag vit bak och lite småfärgad fram, underbart snyggt.

Dags att sova. Mer saker kommer senare.

ak