måndag, juli 28

I Miss

Deam, jag saknar verkligen David, Lenita, Sofia, Hanna och Josefin. Men Lenita ska jag träffa idag, snart. Vi ska göra dte vi är bäst på..Åka till city för lite spanning, skvaller och shopping. En blanding av mina favoritserier Gossip girl, Sex and the city och Amandas verklighet. Jag är i stört beho av en skrubbhandske. Jag har börjat flaga! På:
*Brösten
*Lite lite lite på vänster arm
* Svanken
* Nästippen
* Kinden
Och efter det måste jag ju smörja in mig med något och jag har fastnat för LdB's sommarlotion som luktar frächt.

Är dte bara jag som tycker det är nästan FÖR jobbigt med stark sol? Jag blir bara.. Svettig.

Imorgon ska jag träffa David, och på onsdag Josefin, underbart, underbart.

Juste, hur kunde dte glömmas. Bam pabadam pabadaaaaaaaaaaaaaaaaaaam! Om bara 6 dagar gifter sig min käre mor i Boo kyrka. Deam! jag kommer ha en klänning jag inte kan andas i och går desvärre därför på världens diet. Inge läsk, godis, snacks eller kakor. Ja vet vad ni tänker.. " Holy shiet!". Men men, jag ska frossa på söndag. Kör en Mrs Klum "Yes yes, yes yes!".

ak