torsdag, maj 15

Ak's

Dagens...
Klädsel: Corres koftis då jag stank som en utteliggare
Humör: Utåt leer hon.
Låt: November rain
Mat: Rester
Vän: Tack till alla er som vart stödjande.
Idé: Flytta till Sollentunna

My life is a hell, I know it.

Jag tänker inte idag mer klaga över mitt liv. Idag ska bli ett sånt där inlägg ni läser för att ni är mina stammisar, har faktist många läsare.

Jag säker mycket runt på olika bloggar och har nu hamnat på en tjejs blogg som går i 7an i vår skola, Andrea tror jag hon heter. I skolan ser hon så ytlig ut, fjortis rent ut sagt. Men när man läser hennes blogg, verkar hon vekligen inte så. Det är då jag tänker, " Hon är som jag" I skolan är man en person, men när man sitter där framför datan, skriver man vad man tänker, det blir djupt. Jag är sån, i skolan ser jag glad ut även om jag är rädd för min pappa, även fast tanken på at komma till vårt hemska hem. Men jag är inte alltid sån utanför. Så idag antar jag att jag lärt mig nånting av den här tjejen Andrea, som jag aldirg snackat med, bara dömt. Förlåt.

Ak

ps. jag tänker fortsätta ha smått me fördommar, för man har inte alltid fel. Man blir glad av att ha fel ibland så dte ska jag unna mig.